Fazioli vleugelpiano verhuist van de Raadszaal naar CC De Adelberg

Eén van de belangrijke projecten van Stichting Charlotte van der Seijs was de renovatie van het Raadhuis en de aankoop van een Fazioli vleugelpiano.
De Raadzaal werd daarmee de geschikte locatie voor kamermuziek, geprogrammeerd door CC de Adelberg. Met de aperitiefconcerten “Onder de Eik” kregen ook getalenteerde lokale musici de kans hun publiek te bereiken.

Gisteren heeft CVdS afscheid genomen van de Fazioli vleugelpiano die aangekocht werd door de stad en nu verhuisd is naar de Kleine zaal in CC De Adelberg.
Met weemoed kijken we nu naar de lege ruimte en denken we terug aan alle mooie momenten die dankzij CVdS de afgelopen jaren hebben kunnen plaatsvinden.

Hopelijk mag de Fazioli vleugelpiano een rijkelijk gevuld tweede leven beginnen in de Kleine zaal.
We hopen dat het culturele aanbod van kamermuziek in Lommel verder mag groeien en cc De Adelberg musici kansen geeft een ruim publiek te bereiken.

Bron: internetgazet 2 juni 2021
Foto's Johnny Bastiaens