"HIER BLIJF IK" uitverkocht!

binnen rechtsDe private stichting Charlotte J. van der Seijs meldt met enige trots dat het boek “Hier blijf ik”, uitgegeven bij Lannoo en gedrukt op 1100 exemplaren, uitverkocht is.
Uit waardering voor hun inzet werden de laatste exemplaren geschonken aan de vrijwilligerswerking van “Peters en Meters”.

Een recordverkoop wat Lommelse boeken betreft? Alleszins een mooi resultaat dankzij de talrijke fijne recensies van o.m. Bisschop Patrick Hoogmartens en van Kunsttijdschrift Vlaanderen. En dat in een tijd dat van een boek dat in Vlaanderen wordt uitgegeven gemiddeld slechts 44 exemplaren worden verkocht, aldus Jan Van Regenmortel ( Nieuwsblad van 11.02.2022 )

De private stichting dankt voor hun medewerking de Lommels ondernemers, de krantenwinkels en warenhuizen, de Lommelse Toeristische dienst en vooral de talrijke inwoners die het boek aankochten. Met deze uitgave hoopt de private stichting een bijdrage te hebben geleverd aan het Lommelse kunst- en cultuurleven.

Louis Vanvelthoven, Voorzitter
Anneke Geens, Secretaris